Eszünk-iszunk-beszólunk

GerillaGasztro

GerillaGasztro

Pre-Go

Dolce vita Budapest

2017. március 03. - GerilLaca

Naggyon fancy. Barátságos tetthely.

Tök érthető hol rendelsz mit csinálsz, mik a lehetőségeid, ez nekem fontos, nem szeretem ufónak érezni magam.

Ez nagy jó pont.

A személyzet többnyire kedves.

Többnyire…

Azt kellene látni, hogy ilyen névvel egy látványkonyhás helyen nem állhat a szakács savanyú pofával a

serpenyő mögött, mintha karó lenne a fenekében…

Főpénztáros leányzó úgyszintén, jó pont, hogy legalább erőlködnek a mosolygással, csak így tovább.

Haladéktalanul 1 hónap római gasztrokörutas beutaló javallott!

Na de a kaja.

Ár/érték arányban oké, én Róma spagettit ettem, extra olívabogyó+extra parmezán, ez cca ezerbe’ megállt.

A tészta oké, nekem kicsit túl aldente, mennyiség kicsit gyenge(erősen szubjektív), ezt nem merném olaszoknak eladni, kóstolónak sem, kinn bármelyik étteremben a dupláját kapod, a mammak konyhájáról nem is beszélek.

Budai egyszálbelű hipszter buxáknak ez lehet, hogy elég, de idejönne "Giovanni" és nevetve halna éhen az adagtól (primi piattinak is kevés)

Parmezán teljesen ok, érett, mennyiség is rendben.

Paradicsomszósz prem kategória, kicsit sok olajat tolnak alá, mondjuk nekem ez is belefér.

Olívabogyó

Na gyerekek ezt neeeeee, fél marék spanyol kommersz olajbogyót egy olasz tésztázóhelyen extraként ennyiért?  

Na ez nem jött be.

Ettem egy avokádós, sültpaprikás, ruccolás, csicseriborsókrémes szenyát, Isteni volt a pékárú meg a belseje is.

A sebességen is lehet csiszolni, bár én ráérős vagyok, de nem voltak sokan előttem és majd 20 percet vártam a kajámra.

Mindent összegezve ki KELL próbálni, remélhetőleg a néhány apróság csak kezdeti nehézség és kinövik hamarosan.

A gyenge fotókért elnézést, már nagyon éhes voltam.

Ítéletem: OKÉIGEN

webhely: Pre-Go

prego1.pngprego2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestgerillagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr4012309993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása