Eszünk-iszunk-beszólunk

GerillaGasztro

GerillaGasztro

Steakparádé

Röpködnek a tomahawk-ok

2017. április 23. - GerilLaca

Voltam a steakesnél, lapockát venni, hogy megsüssem jól.

Mentségemre legyen mondva, azt is vettem, majd arról később, csak ma disznót vágtunk, és rottyon vagyok, egyelőre mélán bambulom ahogy a fekete betűk gyűlnek a papíron na :)

(EU konform volt, nem kell betojni élvezte a disznó is, tiszta wellness... :))

r9fi1.JPG

 

Szóval, rákérdeztem mi az, mondtam vágjon egyet (így megy ez), kettő lett belőle,

Anyára is gondoltam, de ő fogyózik és utál ezért, sebaj, majd letúrázza.

Gyönyörű darab, hibátlanul érlelve, én kapásból híztam vagy 2 kilót :)

p1080886.JPG

Nagy faxnit ezzel sem csináltam, tökéletes alapanyagnak nem kell kunszt.

Minden oldalára csináltam kérget, a csontosra is, állítva is megminden.

200 fokos sütőbe került mindezek után kb 15 percre, mi mediumot szeretünk, 

tessék odavigyázni, aki rare-t szeretne fogja vissza magát.

Köretnek szerintem nem kellenek nagy horderejű dolgok, nálunk saláta volt kis citrusos vinagret-vel és

friss spenót forró vajban átforgatva (na jó, ez nagyot szólt, idei első spenót, imádjuk).

tomahawk.jpg

Mindenkinek bátran ajánlom, ez nem a méregdrága marhahús kategória, ráadásul egy ilyen szelet, nagyétkű embernek is bőséges vacsora, mindemellett isteni!

Jó étvágyat!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestgerillagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr3712448681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása